Help

Należąca do międzynarodowej Grupy M2.CS – City Security – jako pierwsza wśród firm zajmujących się w Polsce ochroną – wprowadza bezpłatną aplikację mobilną M2C Help, w polskiej wersji językowej. Dzięki temu rozwiązaniu, w bardzo prosty, krótki i szybki sposób można będzie powiadomić najbliższych o potrzebie pomocy i tym, co się zdarzyło, a przy okazji natychmiast zidentyfikować lokalizację osoby będącej w potrzebie. Praktyczne zastosowanie M2C Help będzie można sprawdzić już w czasie trwających właśnie ferii zimowych.
Zabłądzenie na nieznanym terenie, niemożność odnalezienia się w tłumie na ulicy lub w centrum handlowym czy awaria pojazdu – w takich na przykład sytuacjach skorzystać można z dostępnej całkowicie bezpłatnie aplikacji mobilnej M2C Help.


Może ją pobrać każdy, kto dysponuje telefonem typu „smart" . W ten sposób każdy zwiększyć może swoje bezpieczeństwo, a w sytuacjach wymagających pomocy, dzięki jednemu naciśnięciu na przycisk w telefonie – zawiadomić najbliższych, którzy natychmiast pośpieszą z pomocą lub np. zawiadomią odpowiednie służby – mówi Jacek Czech z należącej do City Security firmy IT Factory, zajmującej się wsparciem informatycznym dla ochrony osób i mienia.

 

City securityWystarczy ściągnąć na swój telefon aplikację, co umożliwi automatycznie uzyskanie odpowiedniego kodu dostępu, a następnie – już po zalogowaniu się – wysyłanie i otrzymywanie krótkich informacji tekstowych z prośbą o natychmiastową pomoc danego rodzaju (np. przyjazd w celu odholowania, odnalezienie na nieznanym terenie, przywiezienie potrzebnego przedmiotu) wraz ze zdjęciem wysyłającego oraz mapą z dokładnym umiejscowieniem osoby potrzebującej pomocy.
Aplikacja jest doskonałym narzędziem do natychmiastowego reagowania w kontaktach na przykład między opiekunem lub przewodnikiem grupy a poszczególnymi jej członkami, osobami starszymi lub niepełnosprawnymi a ich opiekunami. Przede wszystkim jednak umożliwia ona natychmiastowy kontakt między członkami rodziny, i to głównie z myślą o niej została ona stworzona. – mówi Beniamin Krasicki, prezes City Security.
Wszystkie osoby, do których wysyłane są krótkie informacje, zapisane są w sekcji „Moje Kontakty" . Otrzymują one kompletne informacje o tym, co się stało i jakiej pomocy trzeba im natychmiast udzielić. W przyszłości aplikację tę rozbudować będzie można jeszcze o dodatkową opcję – natychmiastowego kontaktu z firmą assistance lub patrolem ochrony.

 

M2CS

 
M2C Help to pierwsze szeroko dostępne rozwiązanie technologiczne, jakie wprowadzamy na ryneki z jakiego korzystać mogą wszyscy zainteresowani. Kolejne wprowadzać będziemy już w najbliższych miesiącach. – dodaje Jacek Czech.
Chodzi głównie o aplikacje umożliwiające natychmiastowe znalezienie określonych punktów usługowych i handlowych w dużych centrach, szybkie odnalezienie dziecka – jeśli zbytnio oddali się od rodziców podczas zakupów czy pozwalające na szybką ewakuację w sytuacjach ekstremalnych. Wszystkie z nich przyczynią się do zwiększenia bezpieczeństwa wśród klientów i pracowników centrów handlowych, biurowych czy logistycznych. Najszersze zastosowanie zyskać jednak może pierwsza z nich: M2C Help, dlatego City Security zdecydowała się udostępnić ją wszystkim potencjalnym użytkownikom w okresie ferii, kiedy będzie można korzystać z niej na przykład podczas wycieczek w nieznanym terenie.
W sprawie aplikacji M2C Help czekamy na pytania pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja prasowa

Pin It